mandag 29. mars 2010

NSB og IKEA på en og samme dag

Hei på dere en mandags kveld.......endelig hjemme igjen etter en lang dag, først jobb så en tur til Oslo, men mistet toget jeg skulle ha så da var det bare å vente en time på neste tog.....dette går knirkefritt inntil vi kommer til Sandermosen stasjon da får vi beskjed om at alle togene i Norge står pga svikt i komunikasjons systemet mellom NSB og Jernbaneverket ble stående en halv time fikk så kjøre inn til Kjelsås.
Leste på nett at togene ikke gikk igjen føre kl 21.30......mange forbanna folk i påsketrafikken :-(

Turen gikk videre til Ikea litt mye folk der klokka åtte om kvelden men vi fikk det vi skulle ha, men selvfølgelig så måtte det mangle noen deler til en hylle....UTSOLGT blir mere sint.

Bildene i dag viser noen flotte lysekroner ,har et sterkt ønske om å finne meg en å ha i spisestua men synes det ikke er lett å finne den perfekte lampa

Har dere noen tips om hvor man finner fine lysekroner i Oslo og omg.....så taes tips imot med takk.
Gledet meg til en rolig tv kveld da jeg kom hjem men ingen av programmene mine gikk i dag :-(
Sån har dagen min hver i dag ,håper på en bedre dag i morgen, nå skal det krypes i loppekassa så man er klar for en ny dag i morgen :-)
God natt

Klem Anita

1 kommentar:

Familien i Fjellborg sa...

For en dag !!!
Fin ny header du har fått deg :)
en dag til så har jeg påskeferie - selv om det blir bare å være hjemme skal det bli deilig.
Har desverre ikke noe lyskrone tips..
god natt - klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita