lørdag 13. februar 2010

Kjøkken stæsj og vaskemiddel

Hei var en tur innom Kid på Jessheim i dag og fant disse koselig kjøkken håndklærne, ta 3 betal

for 2 så da ble det to av hver farge.litt annerledes enn de vanlige håndklærne.


Disse er jo så tøffe at man fint kan sy noen kule puter av dem,fantes også i andre farger :-)















Kjøpte og så med noen gryte lapper (forbruks vare blir jo så tynne etter hvert) i samme stilen som håndklærne,så de skal prøves ut på bolle baking i morgen :-)

DURANCE



Har sett og hørt at mange av dere skryter av denne serien med vaske artikkler. Kjøpte med meg en flaske av golv vask i går og kjente at jeg gledet meg til å stå opp i dag tidlig(litt tidlig på en lørdag kl 08.00,men hunden måtte ut) og vaske golv.

Jeg må jo si at det var en smule annerledes å vaske med enn grønnsåpe det la seg liksom ikke oppå gulvet.

Må nok til innkjøp av resten av vaske serien også.

Til dere som ikke har prøv dette enda .......løp og kjøp utrolig deilig lukt i hele huset.



Ha en flott lørdags kveld så prates vi nok en annen dag.



Klem Anita

4 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

kjempe fine kjøkkenhåndklær, skal ikke så mye forandring til før vi er fornøyd. kan bli fine puter også dette. På kid kan man faktisk gjøre noen kupp.. men også føle seg lurt noen ganger. kjøpte gardiner en lørdag kl 14 jeg og mandag var det 50 % på alle gardiner. følte meg pitte litt lurt da... god natt
klem anita s

Besta sa...

Flotte kjøkkenhåndklær. Og ja de hadde blitt noen flotte puter også.
Jeg har en del durance produkter og elsker elsker de.
Ha en flott søndag.
klem fra marilyn

Anitas hus sa...

Hei Anita!

Flotte håndklær du har kjøpt.
Veldig kjekt å ha kid inærheten;) Kan bli skikkelig stilig i puter også ja.

Har noen durance produkter jeg også, men må innrømme at jeg har en liten dæsj salmiakk i rengjøringsbøtta også, hysj hysj;)

Ha en fin søndag!
Klem, Anita:O)

Ps. legger deg inn på blogglisten min:)

Hanna sa...

snyggt.
Kram
Hanna

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita