mandag 15. februar 2010

Home is were your story begins

Home is were your story begins.... ja det stemmer jo bra det alt begynner jo hjemme,når man tenker tilbake på hvor fort tiden går ,masse glemmer man,mye dukker opp under veis og nye minner kommer......
Synes ikke det er lenge siden jeg gikk gravid med jentene men det er jo faktisk snart 14 og 17 år siden og mye har skjedd på den tiden,den største har tatt seg en tur til Oslo i dag for å jobbe med en arbeids oppgave på skolen,og minste frøkna har jo blitt så stor at hun hadde middagen nesten ferdig til mor kom hjemm fra jobben i dag.......nystekt brød til matpakkene i morgen har hun også ordnet så jeg kan vel ikke annet enn å være storfornøyd i dag.

Litt mørk bilde men kan nesten kjenne lukten...... nystekt brød med brunost på og en te kopp...spørs om det ikke blir litt kveldsmat i dag.....

Fikk kjøpt meg en ny blomst av den populære pletter i dag synes den er så utrolig koselig og lett å få til å vokse :-) ikke alle grønne planter som er det......


Og til slutt et bilde av de vakre rosene jeg fikk av min kjære mann og barn i går.....ELSKER krem farget roser. Ja da var nok en ny uke i full gang og dagene bare flyr avgårde. Ha en koselig mandags kveld alle sammen

Klem Anita

1 kommentar:

Familien i Fjellborg sa...

Så heldig du har vært idag da - har du utvidet morsdagen... ;-) Er så enig med deg ang tiden. Gutten min er også fjorten - og når jeg ser på kalenderåret så er det ikke mange ukene til jeg fyller 40 år.... hjelpe seg...
nydelige blomster du har fått og kjøpt.
klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita