fredag 12. februar 2010

God Helg

God morgen alle bloggdamer og andre som måtte titt innom
Da var det endelig helg igjen og denne helgen har jeg fri og det skal bli deilig. Har litt planer for helgen,alltid noe å ta tak i når man har hus .......
Søndag satser vi på en flott dag med en god skitur med hele familien og hjem til en bedre middag og avslutter med faste lavens boller nam nam.......

Ønsker dere alle sammen en riktig fin MORSDAG og en flott VALENTINSDAG på søndag,kos dere masse, legger ved noen flotte bilder fra JDL

Klem Anita

4 kommentarer:

Kjolesnekkern sa...

Hei hei, og takk for hyggelig hilsen, koselig at du kommenterer:-) Du bør koble navnet ditt til bloggen din, jeg måtte jobbe for å finne bloggen din. Vi fleste har det slik at vi kan trykke på navnet, så kommer vi rett på profilen/bloggen, bare et tips:-) Så artig den Cup of flowers- koppen var!!! Mye fint hos deg!! Klem, Marianne

Familien i Fjellborg sa...

Hei Anita
Ja så er det helg igjen - dagene bare flyr, håper du får en fin og avslappende helg. Jeg er en av dem som er så heldig å ha fri hver helg, men mannen min jobber 2. hver og det er litt kjedelig - men denne helgen har også han fri. i morgen skal vi besøke noen venner - det blir koselig. klem Anita S

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Takk for koselig kommentar!!
Syns brune møbler er kjempefint! Det er jo bare å mixe det brune med masse hvite tekstiler etc... Og er det arv og gammelt bør man ta vare på det orginalt!!

Nydelig helg ønsker jeg deg!!

Gry sa...

God helg til deg også ;-) Så lekkert kjøkken du har! Klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita