onsdag 12. januar 2011

Nye lamper til soverommet og Jordskjelv på Hadeland

Heisan våknet til ett dunder i dag tidlig trodde det var jordskjelv og det var det, leser på nett nå at det var et lite ett på Hadeland/Nannestad området på 2 på ritcherskalen ,ingen god følelse 
:-(


Planen er å kjøpe nye lamper til soverommet da de jeg har blir så gule i fargen i forhold til veggen og senga
.

Har sett meg ut en på Bohus men er ikke sikker på hvilen farge jeg vil ha da jeg synes begge to er fine, den ene er litt lunere enn den andre og den andre er litt røffere.....




Så sitter mannen og elste datter og titter og fant en annen lampe som var kjempe lekker,helt annen stil men vet ikke om jeg er så fan av svart skjerm,men den kan jo byttes ut......

Hvilken lampe synes du er finest?

Klem Anita

3 kommentarer:

Karna sa...

Ikke lett....det beste er å gå og se....Jeg likte best lampe nr.1 og lampe nr. 3 ...., men jeg vet av erfaring at svart lampeskjerm gir veldig lite lys.....selv om det er knalltøft...

Lilli@Home sa...

Siste lampen var slilig, men så er jeg også veldig glad i det sorte og nesten litt sånn som skjæra, liker jeg blanke ting.

Ikke alltid like lett å velge. Ha en superflott torsdag. Hilsen Lilli

Anonym sa...

Hei!
Fin blogg du har. er litt partisk i mitt valg. Jeg har selv lampe nr. 2. Kjøpt på Bohus. Simpelthen elsker den. Passer til mye forskjellig, det hvite, moderne, lune brune, søtt og rosa, bytt til f.eks. hvit skjerm og det går fint til sort og grått, pluss mye mye mer.
hilsen Eva

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita