lørdag 8. januar 2011

Da er vi godt i gang ....


Her står hele soverommet i stua så det ser ikke ut her i helgen men så blitr det bra etterpå:-) Vi har nå fått vasket ned og malt to strøk på soverommet våres i dag.
Mannen har vært på Ikea og hentet ny seng og litt annet stæsj mens mor har vært på jobb, Gleder meg til å sette sammen senga etterpå.


Tror vi har funnet det gulvet vi har lyst på men det kommer senere, senga må inn i dag......
Har malt med Layd pure color på en vegg og det ble et veldig bra resultat.
Bilder av ferdig rom kommer senere når alt er på plass....



Masse lekkre farger fra Halvor Bakke sitt eget fargekart,så her er det bare å velge å vrake...

Ha en god helg, i morgen håper vi på en skitur med svigers og tante barn, gleder meg

Klem Anita

6 kommentarer:

Janicke sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min, Anita :-)
Sengen fra IKEA er den ny? Den var veldig fin!
Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet :-)

Klem fra Janicke :-)

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Anita

Oii så spennende med opp pussing
sengen var jo kjempelekker da :)
gleder meg til å se resulatet

har blitt noe tull hos meg så du treffer meg på ny url adresse nå og adressen er :

homeandewine.blogspot.com

håper vi høres masse i 2011 også

klem anita s

Emidoras verden sa...

Gøy med oppussing..
Ikke så gøy med rot, men det glemmer man fort:)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
Tipper det blir supert:)
Klem.

charm design sa...

Masse energi her skjønner jeg,ja det må mann utnytte
Gleder meg til å se bilder av soverommet.
Ønsker deg en riktig fin lørdags kveld,du står vel å skrur seng kanskje????

Jeg må få takke deg for alle de herlige kommentarene du har lagt igjen hos meg i 2010,tusen tusen takk.
Klem Heidi

Familien i Fjellborg sa...

God søndag Anita
Håper du har hatt en god nattesøvn i den nye sengen :)
og takk for tilbakemelding, jeg vil jo så gjerne ha løst dette.
Kan du prøve å legge deg inn som ny følger på loggen og så om det går an da ?

Kaoskontroll sa...

Den sengen er bare så nydelig! Forelsket meg i den med en gang den kom, men dessverre er det lite gunstig med hel seng hos meg. Hadde de bare hatt den som enkel gavl også...! Synes formen er herskapelig, rett og slett. :)

Gleder meg til å se soverommet! Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita