lørdag 29. januar 2011

Lørdags morgen og pakking for skitur :-)

Lørdag morgen
Deilig å våkne opp tidlig uten at klokka ringte. Grua meg tilå våkne i dag,da jeg ikke ryddet kjøkkenet i går ,men sovnet på sofaen :-) men jentene hadde ryddet og vasket alt og da ble jeg så GLAD :-)

Nå pakkes sekken for skitur til hytta, gleder meg masse, været er topp sola er på vei opp, 3 kalde ute så dette blir nok helt perfekt.
Innkjøp i går gikk veldig bra, Timberland og Sorell hadde masse fin så her er det bare å glede seg til vinteren gutter og jenter.
Fikk kjøpt meg en skikkelig rød dun parkas fra Timberland, så nå kan det bare bli en like kald vinter neste år får min del, får den ikke før til høsten men da har jeg noe å glede meg til.
Her på Hadeland er det Rally Hadeland i dag så det blir nok masse biler på veien.......

Ha en toppers helg alle sammen. Klem Anita

Hva skal DU bruke helgen til ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitur ja det hørtes deilig ut
Her er det trening, strikking og så jobb på planen.
God tur og kos dere masse

Gry sa...

Hei du min venn! Åh, så deilig å stå opp til rydding kjøkken, da blir mor glad ;)

Herlig med en skitur, bildet ser forlokkende ut! Det ble en gåtur på bena på meg i stad, rene påskestemningen her i dag ;)

Masse lekker inspirasjon under her, til å drømme seg bort i!!

Nydelig header! Kan jeg spørre hvordan du får til disse mappene under bildet? Har sett at flere har de.

Nyt helgen videre Anita! Klemmer fra Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita