tirsdag 1. mai 2012

Velkommen Mai




Mai og solen skinner, tidlig oppe i dag for å nyte en flott dag. Hagmøbler er vasket puter og stæsj er satt ut og vi skal kose oss med frokost i solen:-)))))
Denne gruppen står bare på lånt plass da denne skal inn i paviljongen når vi får satt opp den. Her kommer de flotte stolene jeg viste dere i forrige innlegg.
Var en tur på stoff og stil i går å kjøpte litt mere stoff til ute puter (og noen inne) morro å sy.

NYT DAGEN FOLKENS
Her kommer litt bilder av den ene kroken på terassen våres,der morgen solen er







5 kommentarer:

Tante Titti sa...

Så koselig du har gjort det på terassen! LIker også det servise ditt veldig godt!!
Kos dere og nyt dagen!!
Titti-klæmm!!

Anonym sa...

Hei :)
Tittet gjennom bloggen din :) Kjempe fin :)
Ser du har kjøpt spisestue-stoler fra TM-design. Er de gode å sitte i og er du fornøyd med dem ? Jeg har sett på nesten maken fra Riviera Maison, men de er nesten dobbelt så dyre, og selvom jeg er RM- fan, trenger jeg jo ikke å betale det dobbelte hvis jeg ikke må :) Putene du har sydd deg er også veldig fine. Flink du :) Ha en fortsatt fin uke.
-Vigdis-

Anitas Interiør verden sa...

Hei anonym

Jeg har ikke fått stolene mine enda,men var så heldig å fikk låne med meg en fra TM hjem for å prøve den til bordet. Vi synes den var kjempe god å sitte i og gleder oss masse til å få våres. De er jo helt like RM sine så som du sier hvorfor betale mere enn man må. Er fornøyd med alt annet jeg har kjøpt der så tror nok dette blir bra også. Hvis du ikke bor så langt unna så har jo Veronica fra TM de hjemme som du kan dra å se/prøve.Hun bor i Hønefoss.
Ha en fin dag :-)

Villa Wikan sa...

Kjempe koselig og lekkert! =)

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig uteplass! Deilig å starte dagen her tenker jeg ;)
Virkelig lekre møbler i ditt forrige innlegg, "gratulerer som vinner" av nettauksjonen.
Ønsker deg en riktig deilig torsdag, snart helg igjen ;))
Klem, Monica

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita