tirsdag 29. mai 2012

Elises verden....


Dere som har fulgt meg en stund vet jo at jeg er veldig glad i kunstige blomster. Har fått et lite tilskudd på de nå både ute og inne. Fant en nettbutikk http://elisesverden.no/ som selger veldig natur tro blomster som er verdt å ta en titt på hvis dere skal kjøpe dere noen.

Midt i solsteika på husveggen ute henger denne flotte surfina blomsten,ikke mulighet til å ha ekte blomster på denne veggen da de tørker ut så utrolig fort så da er det kjekt med kunstig:-)



Denne flotte hortensian som også kommer fra http://elisesverden.no/ er utrolig ekte og naturtro,flere som var her i helgen måtte ta og kjenne på den da de trodde den var ekte,og da har man jo oppnådd effekten med kunstige blomster. Føler at det må se ekte ut og ikke plastikk aktig..


Litt nytt ble det også inne, flotte orkideer , har satt en på kjøkken benken og en i vinduet på soverommet (,ofte et rom jeg glemmer når det gjelder blomster,så HER er det veldig kjekt med kunstig,både fordi det lever lenger og ingen reaksjon på blomster lukt,kan ofte bli litt mye på soverom....

Skal vise dere i et annet innlegg den FLOTTESTE lysestaken som også kommer fra http://elisesverden.no/

Hva synes DU? ta en titt innom nettbutikken deres hvis det skulle være noe som frister deg,mye annet lekkert der også.





Ingen kommentarer:

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita