søndag 26. september 2010

HAPPY SØNDAG


Endelig helg og søndag, koser meg alltid på søndager liker å stå tidlig opp å komme igang med dagen. I dag har jeg fått ryddet på vaskerommet, strøket masse tøy, ryddet litt ute og litt te kos med Bettina som også var tidlig oppe i dag.
Far og Mille er på jakt så er spent på om det kommer noe fugl i frysern i dag :-)
Spinning timen på torsdag kom jeg meg igjennom, hardt men prøver igjen til uken, må bare få kjøpt meg sykkel bukse, ble LITT støl i rompa.



Ønsker dere alle en flott søndag, hva dere enn skal bruke dagen til, med noen bilder av litt høst blomster fra stua.



3 kommentarer:

Gry sa...

Så stemningsfulle og fine bilder! Skikkelig koselig hos deg ♥ Ja, slike søndager er deilige! Her ble det litt opprydding fra i går, fotballkamp og deretter fårikålmiddag hos mine foreldre. En fin søndag! Nydelig lysekrone du har fått deg ♥ Ønsker deg en fin ny uke ;) Klem Gry

Anette Willemine sa...

Nydelige bilder fra stuen din, Anita! Det ser veldig koselig ut å få være gjest hos deg!

Vi har også hatt opprydding i dag. Det "gamle" stuebordet har fått avskjed på grått parti, og et nytt lællert har fått hedersplassen. Det gjorde stor forskjell! Bilder kommer nok på bloggen etterhvert. :o)

Ønsker deg en godt start på uken som begynner i morgen, Anita!

Klem,
Anette Willemine

Karna sa...

Håper du fikk fugl i fryseren, flotte bilder du viser....

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita