tirsdag 28. september 2010

2 etg = stue & kontor


Høsten er en flott tid solen skinner og det popper opp med kreativitet og masse energi. Har om møblert litt i annen etg og ble veldig fornøyd med resultatet og som de alltid sier her i huset når jeg ommøblerer oj nå ble det mye større plass og det ble det jo denne gangen også..



Vi bruker 2 etg som kombi stue og kontor  og kontor biten ødelegger jo litt men et sted må jo det også være. Vi har innredet med overskap fra Ikea på gulvet laget en vinkel krok der vi har alt av permer og papirer, et annet som er kuttet inn på dybden der  vi har dvd og cd`r så slipper vi og se det :-) er egentlig veldig fornøyd med løsningen. Vanskelige vinkler der oppe så da er det ikke lett å finne noen møbler som passer inn så da ble det ikea skap :-)))



Har veldig mye svart interiør i 2 etg får meg ikke til å kvitte meg helt med det ,da jeg synes det luner litt så da blir det stående der oppe. Vært hos tannlegen i dag og blitt kvitt noen tusen lapper, har tannlege skrekk og ikke vært der på en stund men det var ikke så aller værst......



I kveld er det tv kveld for mor først One tree Hill også Greys da benker vi oss forand tvn med en god kopp te og et pledd .

Ha en fin kveld alle sammen



8 kommentarer:

Janicke sa...

Så smart det var med de Ikea skapene! Det skal jeg jammen "stjele" ;-)

Kos deg med tv-kveld :-)

Klem fra Janicke :-)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Takk for hjelp til gardiner. Jeg tar nok begge delene jeg. hehe Lin til vinter og lift til sommer. ;o)) Da blir det nok bra.
Takk for at du la deg til som følger av bloggen min. Da legger jeg til meg her også. Koselig. Er jo innom her støtt og stadig å ser.
Smart det dere har gjort med de kjøkkenskapene oppå der, fint. ;o)
Nå skal jeg snart ta turen oppover til Hadeland, da blir det å finne en del interiørbutikker. Så kanskje du kan tipse om noen bra jeg ikke vet om?

Ha en fortastt fin kveld.
Klem Simone

Martilie sa...

Lekkert -og skapløsningen er bare genial :)

Nyt TV-kvelden, er samme planer hos meg :)

Klem fra Tove

Familien i Fjellborg sa...

Hei Anita
Såå smart med ikeaskapene da, og som du sier et sted må man jo ha ting. veldig heldig at du fikk bruke noen tusen hos tannlegen da for da "slapp" du jo å bruke dem på noe moro.... he he...
ønsker deg en flott kveld
klem anita s

Karna sa...

Akkurat det samme som jeg har tenkt å gjøre, bruke IKEA kjøkken skap til oppevaring på loftet pga skråtak...og etter å sett på disse bildene er det bare å få ræv... i gir ser jeg, for dette var lekkert!

ANETTESHUS.COM sa...

Smart!! Og lekkert!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem klem
ANETTE:)

Maliva`s verden sa...

Så koselig du har det Anita, fint med de mørke detaljene også.
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem fra Maliva

Blåveispiken sa...

Lurt! Fine bilder du viser, med flotte mørke detaljer :o) Ha en fin kveld! Klemmer, Mariannne

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita