søndag 3. januar 2010

Så var julen slutt



Hei alle sammen,da var det slutt på denne jule ferien for denne gangen.I morgen er det full fart på jobb og salget er vel snart i gang hos oss i Garant sko også.
Har fått ryddet vekk en god del av julen i dag og fått fram det lyse igjen og må jo si det er deilig :-)
Skal prøve å få tak i en gammel hylle som jeg ønsker å ha over sofan min men det er ikke så lett å finne noen som er fine.
Har to veninner som har startet et nytt interiør firma som heter Kriina-interior som selger utrolig mye fint fra Covent garden(min favoritt) og Nordal så jeg får vel se om jeg kunne finne no
e der :-)

Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld.

Klem Anita

klikk på bildet for å komme til hjemme siden deres





Flott lysfat med små lykter fra Nordal



1 kommentar:

Unknown sa...

Hehe...det var reklamen sin, tenker jeg :-))
Klem Nina

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita