fredag 1. januar 2010



Godt nyttår alle sammen,ja da var 2009 over og et nytt og spennende år står for døren.Sitter her og koser meg på kjøkkenet men levende lys og koselig musikk og kikker innom forskjellige blogger.



Merker at julen fort tok slutt nå som begynner på et nytt år,har bare lyst til å finne frem de lyse dukene og stæsje opp på nytt. Fikk noen nydelige roser fra et vennepar som var hos oss i går som bare roper vår og det gjør noe med en :-)men vi får vel holde ut julen en uke til før vi pakker den bort. Ha en fortsatt fin kveld alle samme


Klem Anita

4 kommentarer:

Monica sa...

Fine bilder:-)

Lykke til videre, gleder meg til å følge med.

Monica

Anitas Interiør verden sa...

Tusen takk for det Monica :-) gleder meg til å fortsette dette er artig.

Unknown sa...

Gratulerer med flott blogg, og takker og bukker for at du har lagt ut link til Kriina-interiør :-))Klem Nina

Anitas Interiør verden sa...

Tusen takk for det Nina,skulle bare mangle :-))

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita