torsdag 9. februar 2012

Litt sko lykke

Heisan solen skinner og snøen detter ned ser ut til å bli en flott dag her på Grua. I morgen er det ny innkjøpsrunde på sko igjen og gleder meg veldig til tre dager med messe.
I den anledningen så har jeg spandert på meg to par nye vår støvler fra butikken, de lyse er fra Via Vai og de svarte fra Nude utrolig gode merker begge to, gleder meg masse til å bruke dem :-)

Ellers så surrer dagene avgårde og helgen er her igjen, vennefest ( MGP) på lørdag ,kan jo bli artig det.



Nyt dagen 


3 kommentarer:

Alt for kropp og sjel sa...

Nydelige :) Likte spesielt de på bilde nederst :)
Linda

fru. Lærum sa...

Det var jammen meg noen flotte sko...når du blir lei, så legg dem ut for salg ;-)...kjøper dem gjerne :-)

ha en fin helg og god morsdag!

klem tone

Anonym sa...

Oj så stilige sko. Likte godt de svarte:)
Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita