torsdag 8. desember 2011

Kongle greiner.....


Torsdag og en dag nærmere jul. Hvitt og flott ute og minus 13 grader,så lenge det varer. Har pyntet de store flotte krukkene mine med hvite konglekuler og kongle greiner fra Mester Grønn, dekorative synes jeg. Kongle kulene kjøpte jeg i fjor på Skeidar. Hadde vel bestemt meg for at jeg ikke trengte mere jule pynt men det sniker seg inn noe hele tiden ....tenkte vi skulle prøve å få pyntet juletreet i dag, litt tidligere enn vanlig men litt forandring fryder.

Ønsker dere alle en fin førjuls torsdag




4 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Så lekkert og delikat Anita :)

hadde samme tanker som deg jeg og - ikke noe nytt i år - men det ble det gitt :)

ønsker deg en flott dag , klem anita s

Thelma Louise sa...

Nydelig de greine er..:))

brr...13 kalde...9,6 når vi stod opp..mildere på dagen..))

Men nå sier de at det skal regne i morgen...akk da blir det deilig..holke....

satser på det holder seg til jul..))

Klem

fru. Lærum sa...

ble så flott med de lerkegreinene ...passet så flott oppi vasen og de kulene var nydelige :-)

klem tone

Villa Minde sa...

Ah så nydelig det ble!! Skikkelig julestemning <3 Gratulerer så mye med gevinsten, jeg gleder meg til å se hva du velger deg ;o) Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra meg

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita