lørdag 19. november 2011

Rudolf


Lenge mellom hvert innlegg her nå, kjenner jeg går litt lei men sån er det ,det går opp og ned med bloggelysten...
Var på Sverige tur på torsdag med to gode venninner og på veien hjem var vi innom Skeidar og der falt jeg for denne flotte fyren Rudolf. Problemet var bare at jeg ikke klarte å bestemme meg om jeg ville ha han brun eller hvit så da ble det ikke med noen hjem. Har nå funnet plass til han og han blir nok hvit, så jeg får sende gubben innom en dag til uken. Gleder meg masse til å få pyntet til jul, nye stjerner er blitt kjøpt inn og testet i vinduet i dag men får vel vente til nærmere neste helg :-))

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen, og velkommen til ny følger :-))

Bruker du reinsdyr i pynten nå mot jul ? jeg har fått litt dilla.....................


1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Jeg bruker reinsdyr.:)
Kjøpte to i sølv på Nille i går.
Var faktisk veldig fine.;)
Blogg når du har lyst, det skal jo være hyggelig.
Jeg gleder meg over innleggene som kommer. :):)
Ha en fin søndagskveld!
Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita