torsdag 3. februar 2011

Flotte vegg sjablonger


Happylines
Har dere vært innom der å tittet, utrolig mange fine sjablonger. Tenker på å male en vegg i stua i pure color maraches fargen og få opp en stor sjablong istedet for bilde.

De jeg har fra før har jeg bestilt fra Wallwords men de er ganske enkle men utrolig billig i forhold, skal se om jeg greier å få laget en sån som jeg vil ha, ellers så må jeg bestille fra Happylines......




Jobb igjen i morgen etter knall og fall, håper gardinen til soverommet mitt er ferdig sydd ,så jeg blir ferdig  der inne å får vist dere bilder :-)
Torsdag,snart helg skal jobbe lørdag men koser oss med skitur på søndag så sant været er bra, ha en flott torsdag alle sammen


                                                                     
                                                                        Klem Anita

6 kommentarer:

LIA Leuk Interieur Advies sa...

Hi Anita, love the pictures. I can't read Nors, but I used them for my blog, with your blogname as source. I hope you approve. Greetings, Lia

Manne's hverdag sa...

Hei Anita!!!

Enig med deg - utrolig fint med slike veggord.

Nydelig ny header du har fått forresten!!!

Ha en flott torsdag!!!

Klem fra
Marianne

Thelma Louise sa...

Har gått bra med deg etter skituren.:-))

Man setter nok helt klart mer pris på det når man er eldre.:-) Litt jeg som trofet gjennom denne turen første gangen, og de var skeptiske..fordi jeg har vært dårlig en lang periode, og de mente jeg la ut på for lang tur..og de var også skeptiske underveis...Men når vi kom hjem, gikk det opp for de alt vi hadde sett :-) Lysten på en tur igjen..helt klart...Høres ut som bilturen i usa også var en drøm.:-) ha en fin dag.:-)

Gry sa...

Utrolig lekkert! Tuusen takk for hjelpen, det var en god forklaring!! Ha en fin dag videre min venn ;) Klem fra Gry

Elin | Draumesidene sa...

vakkert!

takk for helsing!

<3
E

Anonym sa...

Hvor finn je sjablonger på wallwords?:) var så mye:)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita