torsdag 16. desember 2010

Halvor Bakke

Halvor Bakke har utrolig mye lekkert som man får lyst på, kjøpte meg denne fine lykten i går og den gir så utrolig koselig lys. Har gått å tenkt på den en stund, for jeg trengte den absolutt ikke men klart ikke å motstå fristelsen....


En snartur til Brandbu på Bohus i dag for å gjøre unna den siste julegaven så jeg håper jeg finner det der.Synes de har masse fint, så vi skal vel ikke se bort i fra at det blir en julegave til mor også......

Ha en flott og innholdsrik dag alle sammen

Klem Anita

3 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Nydelig lykt, spesielt med lys i. Ha en fin dag!!

Gry sa...

Hei Anita! Koselig å høre fra deg ;) Tida flyr altfor fort nå altså... Rekker ikke mye blogg ;) Kjempestili lykt, skjønner godt at du bare MÅTTE ha den ;)) Du har helt sikkert fortjent den <3 Koselige juleinnlegg under her hos de med mange fine nisser og nydelig julepynt. De kulene fra Lene Bjerre er så vakre, helt enig.

Nyt siste uke før jul med mer pynt og kos kjære venn <3 Klem fra Gryh

Hjertedamas blogg sa...

Jeg har glemt å sjekke Bohus denne jula:DDD På tide og ta en tur, skjønner jeg, for den lykta var nydelig:DDDD

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita