tirsdag 20. mars 2012

Here we go again......

Jepp da er bilettene til USA bestilt, gleder oss masse til det. Det blir ca samme turen som for to år siden men denne gangen kjører vi kysten nedover fra New York til Orlando med noen stopp på fine plasser nedover :-)

har igjen å finne hotell i New York men har plukket ut noen så vi får se hvor vi havner hen. Har du kjørt nedover kysten , og har noen tips på hva vi bør titte innom ,så blir jeg veldig glad for kommentarer :-)


Her skal vi bo når vi kommer til Orlando, stort hus med fem soverom og fire bad, og eget svømmebaseng,her blir det noen late dager det er helt sikkert :-)
Bildet av huset har en utrolig kvalitet,men det var det eneste jeg fikk lagret


1 kommentar:

Nennes sa...

Åååå det blir nok bra, ikke reist til usa enda jeg...men drømmer om det!

Ha en flott kveld :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita