mandag 9. januar 2012

Litt kveldskos på kjøkkenet

Mandag kveld ,sitter og koser meg på kjøkkenet med masse tente lys og surfer litt i blogger. Har laget meg en ny header igjen som var litt mere vinterlig/vårlig..... og fått lagt inn ny besøks teller,da den jeg hadde bare tullet. Den kuttet ut da den rundet 100000 og da vi på nytt igjen rundet 13000 så nå har jeg lastet ned en ny type så får vi se hvor stabil denne er :-)
I morgen skal jeg komme i gang med sying av nye puter til stuen og nye liftgardiner til kjøkkenet, får prøve meg på de selv denne gangen, skal vel gå det også. Viser dere bilder av stoffene i morgen.
Kveldens bilde er en vakker hvit hortensia, bare elsker den blomsten, fikk den av et vennepar på nyttårsaften,den står i en flott kurv fra RM på kjøkkenbordet.

Ha en fin kveld <3



7 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Flott header du har laget. :)
Lekker kurv hortensian står i.
Synes duken var fin også.
Flink du som syr. Jeg har aldri hatt tolmodighet til å lære meg håndarbeid,
men mange ganger skulle jeg ønske jeg hadde det. ;)
Klem

fru. Lærum sa...

Hortensia er noe av det vakreste...nå fikk jeg lyst å kjøpe en...blir nok en i morgen ;-)

flink du er til å lage header!
gleder meg til å se stoffet du har kjøpt :-)

klem tone

Unknown sa...

Nydelig hortensisa i lekker potte:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klem Linda

Familien i Fjellborg sa...

God kveld Anita,

Høres ut som du har hatt en koselig kveld .
og headeren ble kjempefin.
koselig med en liten oppmerksomhet både når man gir som gjest og mottar som vert, kjemefin hotrensia og potte.
ha en fortsatt fin kveld
klem fra anita s

Kaoskontroll sa...

Frustrasjon kan vanskelig uttrykkes med få ord vet du. ;)

Får se hva det blir til! Grubler ennå.

Kjempefint på bloggen din nå! Har aldri lært meg å lage header. Eller å sy. Spennende å se hva du får til! :)

Klem

Jatte sa...

Fin!:)

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte♥

Anonym sa...

Så koselig:-) Hm, tror jeg må ut å lete etter vårblomster jeg også ;-) Klem fra Robrohuset

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita