fredag 19. august 2011

Nytt salongbord



Dette flotte salongbordet har jeg bestilt meg fra TM design i dag og gleder meg masse til det kommer i oktober. Fant endelig et som er langt 150 cm og det har jeg ikke sett i denne type bord. Det kan se ut til at jeg har en kjøper på spisestua vår ,både bord og stoler så dag kan det jo bli helt ny spisestue her i huset også, blir spennende å se....
Blogger har ikke vært særlig stabil i dag så vi får håpe at det lar seg gjøre å få ut innlegget nå. Gårsdagen ble tilbragt  hos frisør, deilig med litt egenpleie tid :-))
Levende lys, hjemmelaget pizza og tv sto på tatpetet for resten av kvelden :-) i går , herlig:-)


10 kommentarer:

Villa Minde sa...

Så stilig!! Gleder meg til å se bilder av det i den flotte stuen din ;o) Jeg følger spent med i prosjekt ny spisestue, lykke til med salget! Ha en super fredag! Klem fra meg

Anonym sa...

Tm har jo bare så utrolig flotte ting :-) Gleder meg til å se resultatet. Ha en flott helg. Klem fra Robrohuset.

Emidoras verden sa...

Flott salongbord damen har bestilt.
Tipper det blir bra!!
Ha en fin helg!
Godklem..

Mamsens hus sa...

Kjempefint bord, gleder meg til å se det på plass. :)
Ønsker deg en fin fredagskveld.
Klem

fru. Lærum sa...

så spennende, Anita!
kommer til å bli knallbra og jeg gleder meg til å se det i omgivelsene dine :-) ha en fin helg! klem

charm design sa...

Super flott bord,gratulerer så mye.Bare litt kjedelig å vente så lenge.....
God helg til deg også

Anette Willemine sa...

Så flott bord, Anita! Gleder meg til å se hvordan det blir hos deg!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

charm design sa...

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at jeg kommer til å legge ut en del "barneting" på bloggbutikken min om en to ukers tid.
Mathildemor er blitt 9 år og skal flytte ned på rommet til storesøster på 20 som flytter ut for godt.
Hun ville da selvfølgelig ha en del av tingene som store søster har på rommet sitt.Sitat Mathilde:du skjønner det mamma at nå er jeg stor jente og jeg ønsker meg et kult rom.Det jeg har er alt for barnslig.Snufs snufs sier jeg da,for rommet hennes er så søtt.De fleste tingene må hentes her,men du bor jo ikke alt for langt unna.
Det jeg legger ut er sengen hennes,skrivepulten,begge stolene,tallerkenhylle til bøker,speil og hyller og det store skapet.Si i fra hvis det skulle være noe av interesse til din datter.
Ha en fin tirsdag

MissMette sa...

Kjempefint bord du har bestilt deg, Anita ღ Veronica har bare tatt inn sååååå mye fint - har sett masse jeg kunne tenke meg her ja ;) Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke, klem fra Mette

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Anita
Lenge siden sist nå, vi får skylde på den fine augustmåned, må inrømme at jeg har vært lite i blogglandia i sommer, men nå kommer mørkekvelder og mye kos foran macen. Utrolig stilig bord du har bestilt - gleder meg til å se det på plass. Når det gjelder hvite sofa så tru det eller ei men med hvit katt så er igrun hvitt mer praktisk, for alt av hår syntes på den mørke som vi har hatt. Veldig kjekt at man kan vaske dem også da, så ekstra trekk er allerede bestilt :)
ønsker deg en flott dag
klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita