tirsdag 26. april 2011

Nydelige blomster...



Heisan da var formiddagen på denne tirsdagen unnagjort, startet dagen med spinning og styrke trening, godt å komme igang igjen etter påsken. Nå venter en tur med Mille, ikke det fine været i dag,litt surt men ut må vi :-)
Har vel blitt litt bortskjemt denne påsken.
Bildet i dag er av noen flotte peoner som jeg kjøpte til helgen som står på den nye pulten min.Er litt knallere i fargen men har duset de ned litt, morro med foto redigering :-)
Ønsker dere alle en strålende dag  :-)

4 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Nydelige peoner. :)
Nå har jeg meg en liten pause.
Godt å drømme seg litt bort i blogglandia når alt står på hode. ;)
Været er helt perfekt når man holder på inne, men hadde ikke takket nei til sol og varme. :)
Ha en fin dag videre.
Klem

Anonym sa...

Nydelige blomster.
Så flink du har vært som startet dagen med trening og gikk på tur etterpå:)
Det er en perfekt måte å bruke formiddagen på:)
Klem

Emidoras verden sa...

Høres ut som en deilig dag.
Godt å gå i litt frisk vind også:)
Nydelige peoner.Min favorittblomst.
Nyt resten av dagen!
Klem til deg.

Unknown sa...

Høres ut som en fin dag;) Flotte blomster!

Nattinatt:)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita