mandag 27. desember 2010

Litt julebilder i fra juleheimen våres


God jul alle sammen

Her har det ikke vært mye tid til blogging de siste dagene,har tittet innom de fleste av dere men har ikke hatt tid til å lage noe jule innlegg.



Hadde svigerforeldre på besøk julaften og fult hus med familie fra begge sider 1 dag. kjempe koselig som alltid. Masse god mat og drikke, prat og latter,men skal jo innrømme at det var fryktelig godt å krype opp i sofan på kvelden.

I dag har det vært jobb, noe bytting har det jo vært men ikke så mye som man hadde trodd. I morgen så går turen til Oslo på litt bytting, litt handling også jule middag hos svigers, det blir koselig.
Håper dere alle sammen har hatt en fortreffelig jul med familen rund dere og at dere har kost dere masse.





Takker og bukker for kommentarer som blir lagt igjen her på siden min, alltid like hyggeligog de driver jo oss videre til nye innlegg.




Ha ei fortsatt god jul alle sammen
Juleklem fra Anita

13 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Hei Anita!
Så koselig pyntet til jul!
Flott dekket bord og lekkert engleservise:)
Takk for inspirasjon!
Fortsatt fin romjul til deg og dine.
Klem.

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Skikkelig nydelig dekket bord! Ja, det er godt å kunne slappe av i sofakroken etter noen både koselige og litt hektiske juledager, man blir både overmett og litt sliten av det men det er en form for god-sliten synes jeg da :-)
Ha en fortsatt deilig romjul!
Gode hilsener fra Tone

Unknown sa...

Nydelig julestemning hos dere, og lekkert dekket julebord ♥

Nyt romjulsdagene!

Klem Line

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Anita
Så flott julestemning det er hos deg - du er flink til å pynte og så lekkert bord du har dekket. Håper du har hatt en fin jul sammen med dine nærmese. Skal jobbe i morgen jeg før forberedelser til nyttårsfeiringen starter.
klem anita s

pepperkverna sa...

koselig julebord! Hege

Anette Willemine sa...

Så vakkert julepyntet det er hos deg, Anita! Du har et nydelig hjem! :)

Jeg ønsker deg et flott år 2011!

Klem,
Anette Willemine

Manne's hverdag sa...

Hei Anita - og TUSEN TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

Er kanskje ikke så flink til å legge igjen spor etter meg, men du skal vite at jeg leser alle innleggene dine.

Nydelig julepyntet hjem - ser at du også er gla' i rødt. ;)

Ha en fortsatt fin romjul!!!

Hilsen
Marianne

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig bilder:DDD Ønsker deg Godt nytt år:DDDD klemz

Emidoras verden sa...

Bare innom for å ønske deg og dine et riktig
godt nytt år!
Ser frem til å følge deg inn i det nye året!
Nyttårsklem.

Elin | Draumesidene sa...

Hei kjære du! Godt Nyttår! Takk for alt vi delte i 2010! Nydelege julebilder du viser! Her vart det liksom aldri heilt jul, men i morgen skal eg rydde, så då er det greit :)Lite å plukke vekk igjen!

Nyt kvelden!
God klem frå Elin!

A Seaside House sa...

Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og et godt nyttår når vi kommer så langt:) Koselige bilde fra flott julehjem:)

Nyttårsklem fra meg

Gry sa...

Så koselige bilder fra det julepyntede hjemmet deres Anita!

Vel overstått julefeiring og et riktig godt nytt år til deg og dine!! Tusen takk for alle dine koselige hilsner og varme ord, setter stor pris på å ha blitt kjent med deg <3 Rart hvor lett det er å bli kjent her på bloggen, du er også en av de første jeg ble kjent med her inne ;) Nyt dagene i det nye året til fulle kjære deg, vi høres snart igjen ;) Varme klemmer fra Gry

Eva Helen sa...

Nydelig pyntet og flotte bilder.
Jeg lurer på hvor du har kjøpt de reinsdyrene i "sølv"?de var så fine

Ha en fin helg
Fra Eva helen

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita