lørdag 6. november 2010

Årets første jule blomst er i hus


Flott lørdag formiddag

I går gikk jeg til innkjøp av årets første jule stjerne og azalia, vet det er tidlig men kunne ikke motstå dem. Julestjernen er jo rosa så det er ikke så veldig jule aktig. Kjøpte også en flott mose belagt potte som den står i. Kjenner at julen sniker seg innpå oss sakte men sikkert, men det gjør ingen ting for jeg elsker julen og alt som følger med den.



har dere kjøpt jule blomster enda?


God helg til alle bloggisser
Klem Anita

6 kommentarer:

Gry sa...

Hei,azalea er en av mine favorittblomster...så det har jeg i hus fra sesongen starter tilig på høsten og helt til de blir borte utpå våren...til advent blir det en i lilla, til jul er det hvit med sølvglitter, og ellers i året prøver jeg å holde meg til rosa, men den hvite sniker seg inn da også...Amaryllisen min har våknet til liv i kjelleren så den må vel snart få komme frem den også...julestjerne er jeg og mannen alergisk mot så det kommer ikke i hus :))

Hjertedamas blogg sa...

Hei!Jeg har egentlig ikke kommet lengre enn å høre på julemusikken min:DDDDD Jeg er allergisk mot julestjerner, og azalia dreper jeg i løpet av noen dager. Så jeg må nok lete opp noe som overlever julen, og som jeg overlever:DDDDD Ha en herlig helg:DDD Klemz

Piulfen sa...

Koselig med juleblomster, blir litt julete uten at det blit for mye jul.

Besta sa...

Nydelige blomster, jeg har ikke kjøpt noen ennå. Har bare sett azalia og de dreper jeg i løpet av noen få dager:) Julestjerne klarer jeg å holde liv i litt lenger så jeg kjøper nok en så fort de får den inn.
Ha en fin helg.

klem fra marilyn

Gry sa...

SÅ koselig! De er nydelige disse blomstene. Nei, jeg har ikke kjøpt ennå, men har tenkt at jeg snart skal kjøpe noen amaryllis og svibler. De bruker litt tid på å komme frem. Ønsker deg en fin lørdagskveld videre ;) Klem fra meg ♥

Karna sa...

Det er vanskelig å ikke begynne å pynte litt nå...men må prøve å holde meg i skinnet noen uker til...og enig med deg, når julestjernen er rosa...må det jo være lov!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita