lørdag 7. august 2010

Nytt fra Riviera Maison


God morgen alle bloggdamer
Lørdag morgen og jeg skal på jobb, og så videre på hytta der vi skal vaske ned og beise hytta. Litt av et prosjekt da vi ikke har innlagt vann eller strøm,men petter smart i huset har kommet på en måte å gjøre dette så jeg er spent på å se om det virker.


Har tittet litt innom sidene til Riviera Maison og der har det dukket opp mye nye fine ting,noe som skal minne oss om hvor fin sommeren kan være :-))
Ønsker dere alle sammen en flott helg


Klem Anita

3 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

god morgen

Ønsker deg en fin helg
lykke til med beising og vasking - da blir det nok fint skal du se.

klem anita s

Prinsesse Elin sa...

For noen nydelige glass. Slike må jeg sjekke ut for de var skikkelig lekre.

Ha en nydelig lørdag ♥

Gry sa...

Oi, så stilige sommerbilder RM!! Håper du har kost deg på hytta og at det ble en duggfrisk en på deg også ;) Takk for koselig hilsen hos meg, ønsker deg en riktig fin ny uke! Klem Gry <3

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita