tirsdag 25. mai 2010

Ny blomsterpotte fra Plantasjen

Ny uke nye muligheter,fridag i dag også så dette ble en god lang helg men får vel gjøre noe litt fornuftig i dag :-)
Var en liten tur innom plantasjen i går og der var det UTROLIG masse folk man stod i kø fra avkjøringen  inn til Plantasjen, så her var det mye plante klare folk.


Kjempe bra utvalg av blomster og busker der og masse fine potter,skulle egentlig ikke ha noe (var bare med svigerinne) men klart å få med meg en flott potte og en busk til bedde,.som jeg må plante ned i dag.


Ellers å får man komme seg en tur ned i SOLA i dag og få litt farge på kroppen ,hjelper litt på det dårlige vær humøret når man blir litt brun.
Ha en toppers tirsdag alle sa

Klem Anita

2 kommentarer:

aase sa...

Hei på deg!!

Så flott og inspirerende blogg du har, lekker potte og Hortensia. Jeg greier ikke de lenge av gangen gitt....brukt mye penger på de som holder noen dager ja!!

Jeg ser innom deg senere igjen jeg!1

Klem Aase

Fru Radich sa...

Hei på deg! Kjempefin potte du har kjøpt deg. Nydelig Hortensia. Jeg har klart å drepe en sånn de siste dagene jeg. Den jeg kjøpte skulle ikke være ute, det forsto jo ikke jeg, så jeg hadde plantet den ute jeg. Jeg har hatt fri i dag jeg også,men i morgen er det jobb igjen... Ha en super uke Anita.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita