tirsdag 8. mai 2012

Da har vi lagt glass på bordet


Ja da har vi fått lagt på glass plate på salong bordet og ble veldig fornøyd med det, litt skeptisk til å begynne med men kjempe fornøyd nå. Bordplata har desverre begynt å sprekke skikkelig så det er jo greit å ta vare på det, skal få nytt bord :-)
Fargene i stua er nå byttet ut fra mørk rosa til blått for sommeren, syr puter på høygir her omd dagen både til å ha inne og ute i hagemøblene.

Dagen i dag ,brukes til litt av hveert,en tur på Gran sammen med mamma for å finne litt klær til konfirmasjon til tantebarnet mitt,greit å være to.
Hagmøblene kommer i dag så da blir det vel litt ordning med de ute,så dagen går nok fort.

Her kommer litt bilder av sofa kroken med nye puter og glass på bordet :-)







9 kommentarer:

fru. Lærum sa...

bordet var knallfint med glassplate på også....kjedelig at det har sprukket, men fint du får et nytt :-)
putene dine er så flotte og for et tempo du syr!

klem tone

Janicke sa...

Lekkert, lekkert, lekkert :-))))

Ønsker deg en deilig kveld i sofaen med de fineste putene!!!
Klem fra janicke :-)

Fruen på Solhaug sa...

Så fint bordet ble og koselig sofakkrok ;) Vi hadde også glassplate på vårt gamle bord i stuen, men den ble knust og jeg har ennå ikke somlet meg til å bestille ny...
Første gang innom bloggen din, men her kommer jeg igjen!
ha en fin onsdag, hilsen janne

Stine sa...

Hei!
Bordet ble fint! Hvor mye kostet glassplata og hvor fikk du det gjort? Er det lang leveringstid?

Anonym sa...

Hei!

Synes sofaen i stua deres er veldig fin. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den og hva den heter?

Mvh

Marie

Anitas Interiør verden sa...

Hei Anonym

Sofaen er kjøpt på Fagmøbler, heter Choice ,modul system og masse stoffer og velge i :-)

Anita

Anitas Interiør verden sa...

Stine

Hei , glass platen ere bilglass kjøpt hos en glass mester, mannen min fikk en grei pris kr 700,- vet ikke om det er billig eller ikke ??

Tok under en uke fra vi bestilte til den var ferdig. Kan finne ut nærmere hvor den er kjøpt hvis du er interisert. Send meg gjerne en mail,lettere å se det da, så ikke kommentaren din før i dag

Anita

Anonym sa...

tusen takk for svar :)

Mvh

Marie

Heidi sa...

Hei.

Kjempe fin blogg :D jeg lurer på hvor du har kjøpt stue teppet dit hen?

Hilsen Heidi

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita