torsdag 26. januar 2012

Tips om gulvtepper

Heisan torsdag allerede,dagene bare flyr. 

Sitter og leteer etter et større teppe til stua våres men ikke lett å finne. Var inne på Teppeabo http://www.teppeabo.no/default.pl?showPage=74 sin side og der kom jeg over at man kan kjøpe metervare av vegg til vegg tepper og få dem kantet med lin eller bommulsbånd,utrolig smart.
Det koster fra 165-215 ,- pr løpemeter å få dem kantet, vet ikke om dette er dyrt eller ikke i forhold til evt å kjøpe et ferdig teppe hos Slettevoll i samme stilen, men tror nok det er her jeg finner det teppet vi skal ha. Da får man jo akkurat den str man vil ...
I morgen kommer det svarte skapet til stua gleder meg veldig masse :-))

Snart skitur med god venninne i snøværet ,så hjemmekos reten av kvelden

NYT KVELDEN


3 kommentarer:

fru. Lærum sa...

det var et flott tips, Anita!
viste ikke at man kunne "lage" sitt eget teppe.

Gleder meg veldig til å se forandringen hos deg...vet det blir bra!

klem tone

Gry sa...

Mye fint innen tepper! Vanskelig å velge.. Tipper det blir lekkert med nytt skap! God ny uke til deg ;) Klem Gry

Thelma Louise sa...

Ja det er lurt..)) forandring som bare det hos deg nå.,.))

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita