søndag 3. juli 2011

Innholdsrik helg

Heisan da nærmer helgen seg slutt for denne gangen. Denne helgen har vært innholdsrik for meg, fredag hadde vi 16 års bryllupsdag,og fikk disse vakre blomstene av min mann :-)
Lørdag var det treff i Oslo sammen med gammle klassevenninner som jeg ikke har sett på 30 år,utrolig koselig. Det ble masse mimring og latter.




I dag så har jeg vært på sykkeltur sammen med min bror,svigerinne og niese, har byttet pedalene til klips pedaler til sykkelsko, bruker jo det på spinning men dette var noe annet, så det ble knall og fall med en gang, slo meg jo litt men det kunne jo vært værre. Må nok litt øvelse til for å lære seg å bruke dem.

 Stille og rolig i huset i dag, far ,Mille og jentene dro til Tvedrstrand sammen med svigers i går for å kose seg sammen noen dager, så da har jeg heimen alene. Får alltid så lyst til å ommøblere litt når jeg blir alene sån, men det er liksom ikke så mye å snu om på......kjøkkenbordet havnet den andre veien og det var det.
Nå skal jeg slenge beina i sofaen og kose meg med tvn og fjernkontrollen uten noen innblandinger.




                                                      Ha en fin søndagskveld alle sammen.


2 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Nydelige blomster du fikk.
Gratulerer med 16 år. :)
Godt det gikk bra og ikke slo deg mer.
Kjenner følelsen av ommøbleringslyst når man har huset for seg selv. ;)
Ønsker deg en fin sommerkveld. :)
Klem

Emidoras verden sa...

Uffda,godt det gikk bra!
Gratulerer med bryllupsdagen!
Vi hadde 23 års br.dag i går.
Kos deg med litt alenetid...godt en gang i blandt det også:)
Godklem..

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita